A L E E N
about Sweethearts home twitter

footage here


follow me


Thanks : c r e d i t eu


I want to tell you .....
Friday, March 22, 2013 | 10:11 AM | 0 comments


Hai boys and gurlsss . How are you today ? Fine ? Good ^^ *bajet nak speaking plak dia* LOL . Assalamualaikum koranggg , semua sihatkannn ? Pastikan diri tu sihat walaupun tak sihat XD *okay x lawak* So nampak tak gambar kat atas tu ? Yerr yang ada dekat atas tu , siap ada love lagi >_< Kalau budak luar nampak gambar tu bersorak gembira , kalau budak asrama ? separuh gembira separuh tak gembira kot ? Tapi gembira kalau Jumaat tu time balik kampung macam harini ahhh , kan kan kan ? HAHA .

Ohyeahhhhh , start harini sampai ahad depan cuti wooooo ^^ best best best bestnyaaaa *tgh jerit kuat-2 ni* Esok maybe nak siapkan semua kerja sekolah lepastu bolehla aku berparti tengok RM , muahahahaha XDD *teruknya gelak .__.* Harini aku sumpah bersemangat tahap maksimum nak update belog yg hampir nak berhabuk . wakakakakaka , kalau sempat aku nak update ff sekali . InsyaAllah .

Okay , nak cerita psl seminggu aku berada kat sekolah ni . Ni minggu akhir sekolah bagi bulan Mac kan ? lepas ni dah bulan April , woot woot cepat je masa berlalu T,T Dari aku duk membebel panjang lagi baik aku mula cerita . 

ISNIN , 18.3.2013

Pagi mcm biasa , siap-2 kul 7 gerak pergi sekolah . disebabkan gerak pukul 7 so mmg sah dah lambat , so aku letak jerlah beg dekat area pondok . Mmg selama ni letak kat pondok pun :3 taktau kenapa tapi mmg aku dah lama tak letak beg dekat kelas . Selalu tak sempat , lagipun aku malas , kekekeke XDD Lepastu perhimpunan , macam biasa , semuanya masuk telinga kanan keluar telinga kiri :3 Dah habis perhimpunan masuk kelas , belajar mcm biasa . Time rehat syokkk sebab wani belanja aku , si hantu milo ni air milo kotak tuuuu , wootwoot . Thanks wani ^^ Time koko nasib baik ush buat penyampaian hadiah minggu bahasa kalau tak , hmmmmm taktaulah nak kata ape . Dahla koko haritu kelab dan persatuan T.T Habis penyampaian hadiah , apa lagi . *SSSUPPPPP* turun bawah . *Bunyi je mcm laju tapi lambat kemain , kura-kura pun kalah xDD

SELASA 19.3.2O13

Selasa takda pape sangat , cuma ada kelas tambahan , hmmmm aku bosan gilaaaa ;AAA; ada kelas tambahan segale , dahla BM T.T dengan ustaz mmg tak sah kalau tak buat pbs , tapi okay gakk . Buat pbs guna buku twitter tu okaylah tak membosankan . Habis kelas tambahan apa lagi , cepat-2 turun bawah ^^ *Pendek gila cerita hari selasa ni*

RABU , 20.3.2013

Hari rabu ada koko , hmmmmm balik pukul 5 lagi . Stress stress , bahagia kalau ush bagi balik awal , lepastu ush kata 1 April nanti kena lengkapkan buku koko kalau tak ush taknak tanda . LOL . Aku dahla tak dapat buku koko lagi , nak buat camne ? Ingatkan nak jumpa ush tanya mcmmana , tapi memandangkan ush tu garang and aku ni pulak jenis yang malu-2 kucinglah konon . So aku batalkan rancangan tu . Nanti InsyaAllah aku photostat jer buku tu dan setiap kali nak mintak tanda aku kena mintak secara personal :3  Btw time koko , ada latihan untuk pemilihan bebudak kem utk jpam peringkat daerah , ada 4 bahagian , pertolongan cemas , kawad , kebakaran dengan dengan dengan , hmmmm tak ingat XDD Aku pilih kawad sebab semua budak form 1 perempuan pilih tu lagipun tu jer yg paling senang kottt c: Tapi disebabkan kawad jugaklah aku keluar lambat TT.TT Habis ayah aku dah tunggu kat luar . Nasib x kena marah :D

KHAMIS , 21.3.2013

Pagi tu ingatkan takde Pj so aku , assya , amisha , rakha dgn arisha naik kelas . Tup tup , ust firdaus suruh turun bwh ;~~; Kitaorg turun bwh pergi dewan abu hurairah , kitaorg susun kerusi utk abang abang and akak akak yang nk ambik rezak esh pi em dorang . Lepas susun kerusi kitaorg duduk lepastu huda dengan nabilah pergi main-2 interview sesorang , ada yg dia kata "Ambik result spm ke ?" takpun "Teman anak ambik result yer makcik" Aku kemain gelak-2 macam orang gila XDD Time tu huda ada menari-2 lah , serius lawak gila , dahla budak laki nampak xDD Selesai dorg interview semua org , dorg pergi duduk tempat . Selang beberapa minit kemudian , bebudak nawawi perempuan kena buat segak kat atas pentas , yg ghazali tinggal bawah je . Aku dgn geng-2 aku *cehhh , geng segale*  borak boraklahh . Tetiba dlm berborak tu , ust suruh semua naik atas sebab ada latihan badminton . Naik atas tu duduk jap , ingatkan nak baring tapi memandangkan keadaan tak mengizinkan *cehh ayat* aku  x dapatlah nak baring . Ush lelawati plak tak dtg kottt . Btw time perhimpunan aku dengan semangatnya bawak buku nilam utk sertai program nilam pagi tu tapi tup tup takde pun . Pengawas pss yg kena baca kat depan tu pergi debat . Hmm , cakap psl debat , ush hayati kata debat bahasa inggeris jer samt menang , alhamdulillah  , ada jugak yg menang ^^ Khamis pun ada kelas tambahan jugak , memula dtg sekolah dah gelabah takut kena marah dengan ush/ust sebab tak bwk buku , last-2 kelas tambahan haritu bahasa inggeris , nasib haritu ada bahasa inggeris kalau tak .... hmmmm paham paham jerlah XDDD bahasa inggeris dua kali tu belajar dekat pss . Besttt , pss dia walaupun kecik dari pss skhb tapi sejuk and terang , skhb punya pss pun okay , lagi besar tapiii .... senang cerita dua-2 bestlahhh xDD Hihi , time balik tu pulak , hujan yg amat lebat , aku tunggu kakak aku kat astaka , last-2 sebabkan lama sangat , aku turun bawah dalam keadaan hujan , tengok ada kereta ayah aku kat seberang jalan tu , kemain ahhhh berapi-2 je badan time tuh , aku tunggu bagai nak rak , rupa-2nya dia dah turun bawah -_-

JUMAAT , 22.3.2013

Hari jumaat aka semalam *mmg semalam sebab dah lebih pukul 12 sekarang ni :3* pepagi tu ada solat dhuha . Masuk je dewan aku jumpa Azeela , seriously dia dah lain gila , happy gegila dohhh . Yerlahhh orang nak balikkannn ? XDD Eksaited dia kemain . Entah kenapa tapi harini aku tengok bebudak asrama macam .... happy macam orang tak pernah balik XDD *kwajaq plak aku ni , kau tak rasa apa dorang rasa duhh biha* Btw lepas habis solat dhuha , ush manal suruh semua pegang tgn kawan-2 masing-2 lepastu sama-2 nasyidkan doa dhuha dgn doa rabitah . Ya Allah nasyidtu dua-2 sedap didengar , tadi aku update blog pun dengar lagu tu rasa tenang sangat :* Balik sekolah terus donlod lagu tu masuk tab and dengar ^^ Terus nak jadikan alarm utk minggu bukak sekolah nanti :) *woo , bihah dah insaf , selama ni kpop jerlah alarm kau* Waktu math plak ush tak masuk , buat kerja sendiri tapi time nak balik semua kena turun dewan . Ust muhd dgn ust azizi ckp ckp psl markah penalti dengan latihan kebakaran . Habis sokseh sokseh , semua boleh balik .

Dah habis dah cerita pasal seminggu sekolah ni . Hambek kauu panjang aku membebel + merepek harini . Iyolahhh , orang tengah cuti ni mestilah bersemangat gegilakannn XDD Btw kedai kpop shop yg jual album pinite tu kata boleh lagi beli album tu dengan 3 poster cuma mahal sikit TT.TT tambah 10 hengget jer punnn . Ingat nak bank-in duit ahad ni sekali hang dengan dorang ^^ Yeahhhh . Itu jer kott yg aku nak sampaikan kat korang harini . Dah penat menaip :3  Paipai ;) Assalamualaikum ~~ Btw dia kata aku sombong , kwajaq kwajaq xDD

  

Khas untuk cik adik aininku yang comel . Thanks awwww , sayang kauuu :****