A L E E N
about Sweethearts home twitter

footage here


follow me


Thanks : c r e d i t eu


SETORY
Friday, March 15, 2013 | 7:50 AM | 0 comments


Assalamualaikum ^^ Ehem2 . Dah → lama →  jugak →  tak →  update → blog → ni  . *gedik nak berarrow-arrow segale , kau ingat ni pesbuk ? twitter ? -_- .* okay . back to the topic . Act , gambar diatas tu cuma hiasan dan takda kena mengena dengan story yang aku akan cerita harini . 

Hari selasa lepas dapat kertas math , sobs sobs ;_ ;  sedihhh sebab ... sebab aku ada salah . Hmmmm , tapi nasib tak banyak salah , kalau tak memang aku nangis non stop ahhh . sebelum dapat kertas math , ush sains ada marah marah kitaorg , sumpah rasa macam apa jer time kena marah tu . Ush kata nanti dia bagi kertas balik and tengok apa yang kitaorg merepek kat kertas tu -_- Math pun ush nanti suruh buat ujian lagi /facepalm/ , tapi ni ujian pengukuhan . Ush bagi semua buat sebab nanti bebudak yg lulus takda keja pulakk kennn . *kenn ? ken vixx ke ? XDD*

Selesai bab exam , kita sambung pasal amal islami pulakk . Act , aku tak ambik bahagian langsung . Bukan sebab malas tapi amal islami , bebudak asrama jer boleh masuk , katanya sebab senang nak berlatih -_- tapi takpe sebab aku pun tak kesah sangat , asal menang dah laaa xDD Time amal islami hari rabu tu aku , amisha , izzati , arisha dengan rakha kemain semangat nak tengok marhaban , sebab kat jadual tulis kami form 1 (P) kena tengok marhaban perempuan . Tup tup , sikit jer yang pergi tengok , yang lain entah melencong ke mana .__.  nasib time marhaban tu lagu semua lain-2 kalau tak , memang lena aku tidur dekat situ , wkwkwkwkwkwk XDD sebelum tunggu marhaban setart , aku pergi round-2 asrama dulu . Takdalah best mana , biasa biasa je ~_~ mati aku kalau budak asrama baca T^T , time marhaban tu aku just tengok rumah kuning , hijau ngn merah je . Biru malas nak tengok wkwkwkwkwk kesian wani aku x tengok rumah sukan dia perform XDD kitaorg turun pergi rehat lepastu lepas rehat lepak kat dewan dengar nasyid . Memang best gila suara doranggg , cuma ibnu hisyam yg nasyid perempuan membosankan sikit hihihihi . bebudak ibnu hisyam jgn marah ehhh XDDD takut tapi berani nak kutuk kutuk . pebenda lah biha ni -,-

Lepas habis nasyid perempuan , selang beberapa jam nasyid laki and majlis penutup aka pengumuman juara keseluruhan . Masa yang ditunggu-tunggu . Jeng jeng jeng , lepas habis announce semua pemenang bagi setiap acara , ustazah terus umum sapa juara . Seriously time tu gempak habis . "Ibnu ... Khaldun" Time tu semua ahli Ibn Khaldun jerit bagai nak rak . Rasa bahagia je time tu , wani sila jeles :p dengan dapat no 1 sebanyak 14 kali , kitaorg menang pun ;DD Waktu balik tu pulak , patut kena naik bas tapi my mom ambik . Apa lagi bersorak gembira la eden XDD Esoknya takda pape punnn tapi time balik tu kena tunggu lama sikit sebab ayah aku ambik lambat , dpatlah tngok bebudak asrama main bola . Hebatlah jugak , tapi tak sehebat liga dunia lahh . wkwkwkwkwk XDD and x lupa jugak , hari Khamis tu jugaklah aku baru tahu yang ada wujud tazkirah utk gurl gurl yang takleh solat . Selama 3 bulan sekolah , aku baru tahu . Hampehh --'  Jumaat pulak biasa biasa je , ujian sains ngn math tak jadi sebab ada pelawat so pengetua tak kasi buat ape ape periksa . 


Haritu aku ada mimpi , tapi bukan mimpi love sangatlah . Aku mimpi cakap cakap dengan someone , mesra lagi . Tapi yang paling peliknya benda tu berlaku kat astaka samt kalau tak silap . Terkejut aku xDD Adalah beberapa watak tambahan yang menyibukk .__.  Tapi mimpi tu sekejap je , takde yang sweet sour sangat pun . harap nanti dapat mimpi lagi pasal someone tu ^^ Btw pakcik woolim dah release 3 teaser untuk kambek pinite 21 mac nanti . Tak sabar den rasa nak tunggu kambek abe abe pinite yang dikasihi , disayangi dan dirindui :3 Ada yang kata teaser ni nanti 7 individual teaser and 1 teaser untuk semua member-deul . Apa apa pun kita tunggu jerlahhh . Album pulak ada random photocard and 3 random poster . Mesti aku nak beli , ada satu shop kat fb dia jual 1 album + 3 poster dengan harga 80 hengget je inc postage . Kalau kira duit cukuplah kott cuma takut mak aku tak kasi bank-in duit je ;_ ; sebab baju haritu pun x dapat lagi sobs sobs T_T Kome doakanlah eden dapat beli eh ? kekekekekeke . Paipai , Assalamualaikum . 

nahhh , gambar abe abe pinite untuk kambek next week ^-^

maknae sungjong yang saja nak goda aku =,= nurin , jaga hubby hang baik-2 xDD


dongwoo pun sama je , don't ruined my bias list puhleaseeee T^T

Pokok yang disayangi , kenapa kau nak jeleskan aku dengan cik ted yang tak comel tu =.= majuk ahh camni T_T