A L E E N
about Sweethearts home twitter

footage here


follow me


Thanks : c r e d i t eu


4.3.2013
Thursday, April 11, 2013 | 3:37 AM | 0 comments


Assalamualaikum and hello people /wave hands/  Hmmm , it's been a long time since I didn't update my blog since this week I'm sooooo busy . Hmm , I thought i want to update during last holiday , but I'm kinda lazy and busy xD *alasan -,-*

Okayy , allow we to speak in malay >_< Act , harini nak cerita pasal hari khamis minggu lepas . Benda alah ni berlaku time subjek BI .Adalah jugak kena mengena dgn gambar kat atas tuu c: Ush suruh buat karangan psal poem  . Pastu aku buatlah , dah hantar kat ush , ush suruh buat balik . Pastu aku pun buatlah balik . Actually salah aku gakk sbb aku ni bukannya pandai BI sangat lepastu aku pergi tiru dari jawapan skema  , takdalah sebijik sangat tapii .. tapi entahla . Ush memanglah marah gila kan ? Aku rasa kalau aku jadi ush pun mesti aku marah . Hmm , tapi benda dah berlaku nak buat camne kan ? So kesimpulannya korang jangan jadi macam aku ni :) kekekeke /gelak mcm orang separuh gila/

"Don't be afraid to fail , be afraid not to try" 

Quote kat atas tu memang bagi aku semangat yang baru dan pengajaran . Kita tak boleh sesekalipun takut untuk gagal , tapi kita kena takut sebab kita tak berani nak cuba . Gagal tu kunci pada kejayaan kann ? org yang berjaya selalunya akan gagal dulu :D [[cakap jer lebihh , kau buat pun takkk , oppss xD]] Bytheway , aku dapat rasa yang kebanyakkan ush/ust yg ajar BI ni macam menyeramkan sikit , taktau kenape tapi memang seram ahhhh T.T Apepun aku harap korang dapatlah sikit pengajaran dari story aku harini ;)

Bytheway , cuma nak kata yang aku happy sangat sebab album infinite aku dah sampai !!!!!! Album yg new challenge tuuuu , Alhamdulillah dapat jugak aku beli /senyum sampai ke telinga/ Aku dapat jugak beli yang ada tiga poster , hihi , btw ketiga tiga poster tuuuu , arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh /mental breakdown/ cair aku tengok gambar oppars aku xD Semua poster tuh memang , urmphhhhhhhhh , hensem gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa a a aa a a a aa  a a !! tak dapat den nak gitau ambe ambe semua bertapa hensem , kacak dan tampannya abe infinite dlm poster tuuuu ;AAAA; Yg lagi mendouble kan kegembiraan aku bila baju #TeamInspiritGila pun sampai . Aku pilih saiz L kali ni sebab waktu 1st time beli aku beli saiz XL tapi terbesar sangat xDD Yang saiz L ni nasib okay jeeeee ;)) Nama pun saiz 'L' kan , memang okay lahhh , LOL . By the way berkenaan dengan postcard pulak ,  mula mula aku bukak album tu aku dah gelabah gilaaaa , aku  ingatkan takda postcard rupa rupanya pakcik woolim pergi sorokkan dalam album  :3 Selak punya selak , jjengggg , keluar gambar si tampan , manis , manly dan comel maknae yg disayangi :DD Lee Sungjong !! Aku dapat rasakan yang aku ni memang ada jodoh dengan sungjong sebab time beli album infinitize pun aku dapat hidden voice [[pebenda tah nama dia xD]] sungjong jugakkk . Eventhough dia bukan bias aku dalam inpinite tu tapi aku suka jugak , sebab kekadang aku tak boleh pilih sape bias aku dalam pinite  xD [[kasihanilah hamba ini :3]]

'kau cerita bagai nak rak , mana gambarnyaaa ??'

Gambar aku malas nak snap , tapi nanti aku masukkan sekali update entry baru , maybe esok ? Hmm , tapi kalau korang nak tengok awal , insyaAllah aku post malam ni dekat setagram aku . Ni setagram aku -->> here  [[saje promote instagram xDD]] tapi insyaAllah jer , kalau aku rajin nak tangkap gambar lahh , wkwkwkwkwkk . Hmmm , rasanya sampai situ jer nak cerita , nak pergi mandi dulu , dah busuk gila sampai  jiran  rumah sebelah pun boleh bau >.< Okayyy , Assalamualaikum semuaaaa and thanks for reading ^.^