A L E E N
about Sweethearts home twitter

footage here


follow me


Thanks : c r e d i t eu


Bla bla bla
Friday, May 17, 2013 | 9:02 PM | 0 comments

ehmargaddddddddddd . setelah lama menunggu ....... akhirnya , yayy !!

Hello everybadehhhh . Pagi ni aku bangun agak awal . Pukul 5 lagi dah bangun itu pun sebab alarm yang tolong kejutkan . Act , ingat nak puasa tapi dah leka sangat main komputer sampai nak dekat azan baru nak sahur , memang nak sahur sangatlah camtu . So , niat dibatalkan serta merta :[

Hmmmmm . Setelah hampir 2 minggu aku x update blog , aku kembali dgn entry baru yang sebenarnya taktau nak bagi tajuk apa . Kwangkwangkwangsoo xD So entry kali ni banyak nak bebel jer kott sbb tu tajuk dia 'bla bla bla' , kekekeke .  Harap korang sudilah membaca dgn ikhlas sepenuh hati ^^

Firstly nak cita pasal hari ibu . Kayyyy , aku takdelah sambut hari ibu sangat . Tahun ni pun aku hampir terlupa pasal hari ibu nasib baik ada hamba Allah yg baik hati tolong ingatkan dekat fb mwahahaha xD Yang aku ingat last aku 'sambut' hari ibu pun time aku darjah 4 . Tak sambut mana pun , aku just beli hadiah time and then bagi kat mak aku . Time tu aku bagi pin tudung . Yg lawaknya aku letak pin tudung tu dalam bekas jam yg besar berapa banyak kali ganda pun aku taktau :3 *tak lawak pun actually* Aku letak atas meja komputer je . Nak bagi depan-2 memang tak best lah nak suprise gituuu ;) Mak aku dah tengok hadiah tu dia siap ambik gambar lagi . Terharu ai dibuatnya , kahkahkah >.< Tapi tahun ni aku tak kasi lagi hadiah sebab taktau nak bagi apa . Ingat nak bagi tudung tapi .... pulus tarak pulak x) *banyak sungguh alasan* Byhtheway , to my lovely mom :*  Selamat Hari Mama ^^ Walaupun dah lewat berapa banyak hari tapi takpelah kann ? He he he .

Cerita yg kedua pulak . Nak cita pasal ........................
.
.
.
.
.
.
.
Hari guru , ustazah , ustaz , cikgu , teacher , sir , miss and etc . Tahun ni punya hari guru aku sambut dalam suasana yang baru . Dgn cikgu , kawan , sekolah yang baru . SAMT punya hari guru boleh tahan bestlah , well sekolah menengah mesti lagi gempak . Tahun ni ada retis dtg . Sape ??????? Tauke jambu . Rasanya pibg yg jemput dia dtg . First-2 dia dtg tu memang aku agak terkejut sikit , yelahhh retis dtg sekolah agama macam satu benda yang mustahil tapi .... takdelah mustahil sangat x) Aku setakat terkejut jerlah , takde eksaited sangat . Well aku rasa kalau jozan , nabil atau sepah yg datang baru aku eksaited , hehe . *maaf pada peminat tauke* Tahun ni SAMT punya tema arabic . Okay , ush-2 semua pakai cung-2 tak kurang jugak pada ust-2 . Tapi yg paling aku suka ush Manal punya pakaian . Pakaian ush Manal simple je cuma dia pakai niqab , Ya Allah , aku memang terkejut sangat tengok ush Manal pakai niqab . Memang lawa sangat . Aku memang camni , bila nampak org pakai niqab ke atau purdah aku akan rasa macam eksaited gilaaaaa . Taktau kenape . Tapi yang sedihnya ush Manal tak pakai pun niqab tu time dekat dewan T.T Taktaulah kenape . Kalau ush pakai confirm ush menang hadiah 'ush yang pakaian paling mengikut tema' . Tapi ush azian pun lawo jugak :DD

Cerita ketiga merangkap cerita terakhir . Nampak tak gambaq kat atas tu ? Cer scroll sikit . Haaa nampak kan ? Okayyy . Actually aku eksaited sangat tapi tak sangat kot . Aku sebenarnya dalam dilema sebab takut tak cukup duit nak beli album dorang . Takut harga dia atas 100+ sebab ada rumour yg kata album dia ada12 cover and ada tiga version . Ehmargadddd , harap-2 janganlah macam tu sebab nanti aku boleh pening taktau nak pilih cover sape . Cite pasal exo , teringat pulak pasal L's Bravo viewtiful tu . *nampak sngat jauh menyimpang dari exo ke pinite xD*  Hmmm ..... photobook tu dah habis aka sold out . Tapi tengok dekat allkpop dia kata nanti woolim nak buat additional print . Harap-2 adalahhh . Aku teringin nak beli benda tu . Okay . sampai situ jer nak story kat korang . Banyak lagi nak cerita tapi aku ketandusan idea untuk menyusun ayat :3 Jadi gua chaww dulu . Assalamualaikum ^^ *bolehla tengok teaser photo exo yg aku ambik dari official website deme*