A L E E N
about Sweethearts home twitter

footage here


follow me


Thanks : c r e d i t eu


Hello May
Friday, May 3, 2013 | 3:28 AM | 0 comments

Assalamualaikum ~~

Dah lama dah tak update blog , mesti ada yang rindu nak baca entry aku kannnn ? HAHA . Ada sangat -..- Hmmm , sebenarnya haritu aku kata nak update pasal album new challenge tapi aku tak update pun :[ Sorry sangat sebab minggu ni busy sangat almaklumlah nak mengundi kannnn ? pening kepala fikir nak undi sape :3 muahahaha , sangatlah nak mengundinya .___. tak cukup umur lagilahhh , lamaaaaaaaaaaaa lagi nak pergi undinya pun , kekekekeke xD Tapi memang hakikat ahhh , aku memang busy sangat semenjak dua menjak ni tambah lagi dengan kuasa malas aku yang dah sampai tahap 10 ni ;33 Bytheway korang jangan risau aku akan tetap update jugak pasal new challenge tu cuma bukan dalam masa terdekat .

'Hello May' tajuk entry aku kali ni . Actually nak update semalam tapi takde masa plus busy siapkan homework :3 So terpaksa ditundakan harini , mwehehehe :)


Harap bulan May ni lebih seronok dari bulan-2 sebelum ni . Lagi happy , lagi ohshemmm , lagi ada semangat nak belajar , takmau muram-2 lagi , sedih , rindu and macam-2 lagi lahhh . Btw the end of April memang sedih sikit ahh sebab ... aku tak dapat beli photobook L , uwaaaaaaaaaaaaa TT_TT . Benda alah tuuuu , aku mampu je beli tapi .. ada masalah untuk bank-in je -o- Memang angan-2 jerlah nak dapat ajak mak aku pergi bank in lagi-2 harga photobook tu bukan singgit dua ringgit tapi atas lima puluh ringgit :3 So pada semua inspirit and eLements yang dapat beli photobook tu , congrats sebab dapat beli barang yang rare dan limited tu ;~~:

Habis cerita pasal bulan May , nak cerita pulak pasal keek ! =D Haritu aku buat account keek , tu pun sebab nak tengok video sorang twitpemes ni XD Hensem woahh , cair i tauuuuu , muahahahaha :3 Bytheway aku buat keek tu sebab tu jerlah , nak berkeek ? memang taklah , segan tauuuu :~:


uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa TT.TT memang mental breakdown gila aku sebab tak dapat pergi pesta buku tahun ni :[  tahun lepas kemain rancang nak pergi pesta buku yang tahun ni punya tapi tak dapat pergi jugakkk . Sebab kenapa tahun ni tak dapat pergi sebab takda orang nak bawak . Ayah aku keje . hurmmmmmm . 

Okay ahhh , itu jer kot nak cerita . Dah taktau nak taip apa dah :D Assalamualaikum ! Byebye /lambai tangan/