A L E E N
about Sweethearts home twitter

footage here


follow me


Thanks : c r e d i t eu


Tagging game yawwww ~~
Friday, June 14, 2013 | 5:36 PM | 1 comments


Reaksi aku akan sama macam budak tu bila dapat 'pegang' tangan woohyun , ahaks xD
Assalamualaikum guyss , entry kalini aku nak jawab semua soalan yang telah ditanya oleh Kak Shu dan Jaehyun . Thanks for asking me ^^ btw mohon maaf sebab ambik masa yang lamaaaa baru nak jawab , hikhik :3

Jom kita mula !! Btw sebelum kita mula , aku nak bagitau yang aku akan jawab semua soalan ni since english aku broken gilaaa , uhuk uhuk ;~~~;

Rules :-
  • Post this rules
  • Write 11 things about yourself
  • Answer the questions the tagger set for you
  • Write 11 new questions for those you want to tag 
  • Choose 11 bloggers to be tagged and link them to the post
  • You are not allowed to tag back
11 Fakta tentang aku :-

  • Anak yang paling paling paling manja 
  • Tak suka bercakap dengan orang yang dianggap 'stranger'
  • Orang kena tegur aku dulu sebab aku ni jenis yang 'pemalu' xD
  • Kadang-kadang tegas macam cikgu disiplin  kadang-kadang ceria macam orang gila 
  • Tak suka gila denga orang yang 'annoying'
  • Teringin gilo nak pergi konsert k-idol 
  • Tak pandai nak pujuk orang  T.T
  • Selalu rasa awkward -..-
  • Suka baca komik dari novel sebab novel tebal , hahaha xD
  • Dalam proses nak jadi muslimah yang lebih bagus ;D
  • Nak jadi pensyarah tapi taktau dalam bidang ape :3
Soalan dari Kak Shu :-


1. Bila kali terakhir korang melancong bersama keluarga?
- Tahun lepas . 

2. Kalau korang dibeli peluang untuk jadi jutawan. Apa yang korang akan lakukan?
- Tolong orang yang susah , bawak mak ayah gi haji , gi jenjalan satu dunia , beli semua k-stuff ^^

3.Korang pernah bercinta? Ceritakan kisah pahit manis dalam percintaan xD
- Ahhh , urmmm , hurmmm /cough/ pernah /cough/ tapi /cough/ rahsia /cough/ manaleh /cough/ gitauuu xDD

4.Kriteria suami yang diidamkan? 
-Lama lagi nak kawin , malas nak fikir , hehehehehe xD

5.Bagi korang, nurshuhada binti mustapha seorang yang?
-Baik , tak pemalu macam den , dengar kata mak ayah ahahahaha >,<

6.Apakah pencapaian terbaik korang selama berpijak dibumi Allah ini?
-Dapat 5A dalam UPSR ~.~

7.Siapakah pasangan yang korang ship bagai nak rak?
-WooGyu , MyungYeol , YaDong , MyungJong , KaiSoo , Hunhan , KrisTao banyak gilosssss xDD

8.Siapakah ultimate bias korang? Sebab?
-Nam Woohyun , sebab sebab sebab dia comel , hensem , suara sedap , lazat dan enak didengar , pandai curi hati aku dan selalu buat aku cairrrrrrrrrrrrr . OMG . I loveyousomuch oppa :* mintak maap spazzing dekat sini pulak :')

9.Adakah anda seorang yang kuat online sepertiku? Berapa jam dari sehari korang online?
-Yeappppp , tak cukup online dekat komputer sambung dekat tab . Tak terkira jamnya x)

10.Tempat paling romantik yang korang tahu? Kasi tunjuk gambar boleh? -..-
-Pulau Nami , Korea Selatan .

\

11.Jika diberi pilihan,apakah yang korang mahu jadi?
-Nak jadi budak genius dalam kelas dan nak jadi anak yang baik kepada makayah dan nak jadi ahli syurga , InsyaAllah c:

Soalan dari Jaehyun :-

1.Do you sleep walking ?
-Entahla , rasanya tak , tapi taktaulah sebab time tidur aku memang tak sedar langsung , ngehngehngeh .

2.If a guy friend acts so rude , what would you do ?
-Ikut mood , kalau tengah marah balas balik benda yang sama , kalau mood tengah okay duduk diam je . Biar dia kurang ajar sorang-sorang .

3. Imagine you accidentally fall in front of your bias at the airport. . .  tell me how you feel right now .
-Rasa malu gila dan harap supaya bias tak ingat kejadian tu tapi ingat muka aku , hikhik >_<

4.Your plan this holiday ?
-Okay , soalan ni tanya sebelum cuti minggu lepas tapi aku yang lambat sangat jawab , hikhik btw cuti minggu lepas rancang nak hang dengan kawan and balik kampung tu je .

5.Suddenly , your mom tells you , you are actually born a korean and a pure korean . . would you tell people ?
-Entahlah , rasanya bagitahu kawan-kawan je .

6.A foreign language you wanna learn right now ? why ?
-Korean and Arabic . Korean sebab nanti senang nak 'cakap' dengan oppa . Arabic sebab nanti esh pi em nak ambik bahasa arab ^^

7.If you're the daughter of rich family what do you want to do?
-Jadi saesang fans , wahahahahaha xD

8.Have you try any korean diet before ?
-Tak dan tak .

9.Favourite korean dish ?
-Tak/cough/ pernah /cough/ makan , uhuk uhuk .

10.Coffee or tea ?
-Coffee sebab boleh hilangkan ngantuk .

11.What if your bias said he loves you right now ?
-Sawan 7 hari 7 malam xD

11 question for mangsa tag aku :-

1.Multifandom atau tidak ? Kalau ya sila senaraikan 5 top group yang ada minat .
2.Adakah anda seorang yang pemalu macam saya ?
3.Bila buka com/lappy korang biasa buka laman web apa dulu ?
4.Azam anda tahun ini ?
5.Tempat paling seronok pernah korang pergi ? (Kalau boleh bagi gambar sekali )
6.Korean dish yang korang paling teringin nak makan ?
7.Korang paling sayang apa ?
8.Jeans atau seluar slack ?
9.Benda yang paling korang nak ?
10.Kalau korang dapat jumpa dengan bias korang macammana reaksi korang ?
11.Ultimate bias korang ?

Selesai sudah menjawab dan memberi jawapan . Pada mangsa tag aku sila bagitau dekat cbox kalau korang dah jawab :D Assalamualaikum .